hej kära du.

ja här händer de grejor.

mitt jobba håller på att förflytta sig till östra birsta
o det har väl både för o nackdelar..
bättre hantering av varor o finare lokal.
o de sämre är att de aldig kan bli som förr..

man växer upp någonstans tillsammans sedan händer de en förrändring
kanske bra eller dålig men de blir aldrig någonsin som förr..

har varit i söråker ett par dagar medans halva familjen är i fjällen..
ensam människa i ett hus med två gormiga hundar o en extremt kelig katt..

vad gör man i söråker utan vänner..

jag har bara jobbat känns det som dom senaste veckorna o inte gjort nått..
träffade josse på de dära cowboy stället vid max för någon helg sedan de va roligt..
skönt att se att hon må¨bra :)

har sett Alics i underlandet oxå..
va inte som jag trott men den va mycket bra..
och det va ju bara ett + att den dära depp va med.
spelar ingen roll hur knäpp o konstig han ser ut så får han alltid till den där extra
som inte bara jag faller för.

jaao nu tog orden slut.

ledig lägenhet någon i sundsvall??!


Auf wiedersehen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0