semester..

japp då har man haft någon timme på sin första semesterdag för året..
har legat i söråker o solat så gott de går..
molner kommer o stör ibland.. :P

i går va jag o tittade på angels bebis (Kian).
gud har är så underbart vacker..
hela livmodern hoppar stuttsmatta när man känner på honom..
vill oxå ha!!!

ja midsommar blev mysig..
jag milena o zandra va ut till holmö där hennes mamma har husvagn..
blev en lyckad midsommar..
träffade gamla klassisar, solade o åt mycket gott..

måste bara berätta att jag blev kallad för häxa av ett barn på jobbet i lördags..
kändes sådär..:P
så nu får man väl kanske bli blond ändå.. haha..


nä nu skall jag väl kanske börja med maten lite smått..

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0