härligt väder.

japp i dag har de vare en härlig dag ute..
får lite dåligt samvete när man inte är ute längre i detta väder.
men man får väl skylla sig själv som inte klä på sig de rätta kläderna..

i går va jag hos milena o åt tacos.. mmummma..
åt så jag inte visste vart jag va..
sedan åt vi nån slags bär o degistive kex paj med glass..
den va sjukt god även fast den fick lite brännskada..
såg på melodifestivalen o jag måste bara säga att den där salem.. MMMM!!

har inte hänt så mycket i mitt liv dom senaste veckorna som jag hoppats på
men sånt händer..
ibland sker saker som man inte väntat sig o ibland står allt bara still..
tråkigt nog!

skulle vilja längta till något förutom lönen som man alltid blir besviken på.
nått man kan drömma om, nått som kan hända som man inte väntade sig..
magiskt!

de kommer väl.

på torsdag äre lottas sista dag på jobbet.
sedan är hon skriven som exta.
gör mig lite deppig eftersom hon är den man kan fula sig med när ingen ser
eller den man kan prata med om saker som ingen annan på jobbet förstår..
hoppas jag kan fixa en kort på ego så vi kan ses nån dag i veckan iaf.

ja nu har jag ju nämt ego kortet  här i bloggen så nu får jag faaan i meg fixa de oxå!!!!
orkar inte känna så här om mig själv längre..
nått måste hända!..

hoppas du josse hade de bra på pojkvännens 25 årsdag..
o att du tommy inte hade panik över halv 50.. =P nä förlåt!

nu skall jag fortsätta lyssna på eriks konstiga men sköna toner på daton..

←♥→


 


Kommentarer
Postat av: josse

vi hade det jätte bra ;-)

2010-02-08 @ 13:51:56
URL: http://jossee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0