upp o ner..

i går hade vi lite party hemma hos oss..
de va lite segt men intessant i början av kvällen men efter folket börja strömma in så blev de allt mer piggare..
mitten fast lite mer på slutet så blev de en besvikelse som jag sedan fick äta upp..
men allt ordnade sig nog till slut.. tror jag..

vi gick på de nya stället X espan :P
där va de mycket blandade människor som dansade massa konstiga danser..
knuff o puff..

blev max efter de o färden hem va lång..
kom i säng vi halv 5 typ..
tycker synd om milena som skall jobba i dag men nu har hon inte långt kvar..




i torsdags va erik o jag på ikea som tydligen va ett helvete men jag tyckte de va mysigt att ha en heldag med planerade saker bara med han.. =)
vi köpe oss lite sängbord, lamor o en ny kissfri v-rumms matta..

sedan åkte vi till syster o va barn vakt till kalle o viktor..
blev lite matkastning, bilrullande o målning..
ganska roligt att få så mycket beröm när man målar.. även om de är av barn.. =P hihi

de har hänt en hel del..
men dom som skall veta vet de..


hej då.





Kommentarer
Postat av: mille :)

good update :) har en n blogg ja..

2009-09-28 @ 14:11:23
URL: http://onedaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0