hejsan på dejsan..

ja de va väl nå månader sedan man skrev här..
man känner sig lite som en nybörjare igen..

mycket o ingenting har hänt..

festat, träffat vänner vare på flavour spelning hjälpt milena att flytta el ja bar några kartonger.. =P

i morse åkte erik + bandet på sin turné i sverige..
börjde i snöiga stockholm..
fick ett sms av erik nyss han sa att dom va grym i dag..
blir så less att jag inte kunde vara där o se deras framsteg..

jag åkte på jobbet vi 8 "jobbade" lite granna..
 sen kom mamma in så vi gick på rusta o jag köpte två mattor o julgardiner..
nu vill jag ha snö!

efter de gick jag tillbax o "jobbade" lite till..
jao de va min dag i dag de..

nu skall jag ner till milena på waynes.

josse o jenny jag har fortfarande inte hittat sladda till kameran.. =S


hej då på dåsan..



Alla barnen spelar fotboll på gatan förutom Zlatan för han spelar femkort med satan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0