nu blev jag moppe tokig..

hej hej..

jag o pappa va o kollade på en moppe i dag ..
suzuki k50. cooling..
men pappa tyckte den va lite för sliten så de blev ingen..
hade jätte gärna åkt runt påden lilla skrutten o sett snygg ut  =P
fick brovköra den i några cm men eftersom jag är lite oruttinerad på växlarna så dog den på en gång haha..
kände mig väldigt trugg iaf som hade två starka män på var sin sida om mig ..

gubben som sålde den frågade mig om jag fyllt 15..hahah
jag ba aa de har jag men sa inte att jag är 23..  pinsamt!

så nu är jag på moppe jakt.. hhar du nån  över så säg till.. please!

nä nu skall jag gå o väcka bror .. så man kommer hem någon gång..
har vare på söråker i kalas..

Kommentarer
Postat av: Lise

ska du köpa moppe ? :)

Varför börjar du inte med körkortet emma !? :)

Kram !

2009-05-11 @ 11:00:27
Postat av: Milena

synd att de inte blev ngn :,(

2009-05-11 @ 17:21:12
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: emma

haha lise..

det är alltid roligt att åka moppe hur gammal man än blir.. ;P

2009-05-11 @ 22:46:52
URL: http://puffbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0