med anna..

ja i dag slutade jag kl 3.
efter de att jag komme hem ringde anna som bestämt o frågade vad vi skulle hitta på i dag ..

en sväng på stan!? va fan har man ingen fantasi.. vad kan man göra i sundsvall kl 5 på dagen??
 när de är mulet o kallt vill säga..
 vi lyxade till oss o åkte till birsta ist .. =P
anna hittade ett par leggins jeans o jag bara njöt av hennes sällskap.. (hittade inget alltså).

nu har jag komme hem nyss o har roomservice på ..

har en annan sak att berätta oxå..
va in på city trafikskola i dag.. ja den ni!
fixade mig en sån här lapp som man skall ha för att få övningsköra..
skulle ta en så där 6 veckor..
o dum som jag är så glömde jag nog skriva mitt pots nr.
så jag lär väl få vänta yttligare 6 veckor säkert.. =(
klantiga mig !!

japp men de va nog allt tror jag ..
hej då!




Kommentarer
Postat av: josse

haha men emma :P snygg bild :P

2009-05-13 @ 21:11:58
URL: http://jossee.blogg.se/
Postat av: Milena

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! =)

2009-05-22 @ 14:22:05
URL: http://miladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0