underbar helg..

jaa de har jag haft..

i fredas hade vi lite party efter flavours spelning..
som va kalas för övrigt..
min kille skall bli en stjärna som ingen komma glömma!!
fast för mig är han redan de..

de kom hur mycket folk som helst som varken erik el jag kände igen..
de satt väl en 11 - 12 stycken i soffa så jag skall nog aldrig mer klaga att det är för trångt när bara erik o jag sitter i den..
sedan va ju köker oxå propp med folk så den ända platsen man kunde vara själv i nån sekund va på toan..
men de va kul..
blev lite spelande på guran cigarr  o sång så taker skakade..
RIP: guran cigarr..

den här gången fick erik uppleva saker o ting på mitt sätt..
han va nämligen inte fullast på festen ( ovanligt nog ) så det blev han som fick säga åt grabbsen att sänka musiken o hålla katterna inne..

sen på lördagen så åkte vi till syrran annas nya killes stuga nån stans vi björkön .. ett bra kap tycket jag ..
huur trevlig o go som helst.. hennes kille alltså..
o måste bara säga att han va på pricken nästan lik peter stormare.. helt sjukt!!

vi åt tacos o drack massa cider öl o vin..
när kvällen börja bli sen så började killana prata musik..
är väl nått man aldrig komma komma ifrån om man hänger med erik..
sen blev de fighting tv spel å jag o anna ägde över boysen,, hihi..
är de nån du skall spela mot så är de mig .. jag är bäst !! haha!!
liiiite självgod får man väl ändå vara elle hur ?!!.. =P

sen i dag så blev de skoter så otroligt jävla roligt!!
ha längtat hela vintern på att åka..
men isarna va lite vattniga så läskigt va de me..
bara att gasa...... =D =D =D..
blev tvungen att skriva ett sms till milena o be henne ta hand om mina små där hemma om de skulle hända nått.. haha
men de gick ju bra som tur va..

nä skriver jag nå mer så orkar ni väl inte läsa.. om jag inte ha tappat er för länge sen..



 
wickan som spelar o nicklas som dansar..








en liten fest förra lördan...





hej då hej då hej dåååå...

Kommentarer
Postat av: M

din lyllos!!! =D =D vill med åka lite skoter :D bra att du kom hem hel.. annars du! sov gott gumms hörs nått imorgon

puss

2009-03-30 @ 00:32:11
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jahaa.. nu e det helg IGEN Emma.. gjort något i veckan!? hihi.. nää jag vet ditt internett :( suck, när fixar dom de då? puss

2009-04-03 @ 14:32:40
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0