spelning..

japp de äre för grabbsen i kväll..
skall bli så kul att se dom..
blir bara röjigare för varje gång..
o nu när man kan hänga med i låtarna lite bättre..
nästan så man är lite nervös.. =P

nu skal jag jobba till 7 o sen vi 8 kommer jenny..
så ni andra är välkommen när ni vill..

måste ta o ringa angel oxå o kolla om hon skall med.. skulle vara sjukt kul om du kom gumman .
för vi älskar dig såååååå!!!! =D

nä nu måste jag springa till bussen.. men först ett stopp på bolaget..

hej då hej då hej då hej dååå..

vink vink!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mäh! Du ringde ju aldrig! ;P Har no money on my phone.. så jag kan inte ringa heller :( Men jag älskar er sååå också! :D Hade ni kul då?:)

2009-03-28 @ 16:59:50
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0