mm så kan de va..

mitt internet är ju som de ä så därför har jag inte skreve så mycket på ett tag..
slog en pling till comhem men fick inte så mycket hjälp..
synd att man inte va ett proffs på data..
de man kan är att slå på datorn o komma in på internet..

i fredags firade vi a new way to flavours skivkontrakt...
lyssnade på lite av deras låtar.. njöt med bra sällskap o ett glas vin i handen..
hade jätte kul..

fredrik som ha tage över eriks lägenhet hade fått till de jätte mysigt.. bra jobbat.!  =P
sen gick vi på kroga först en sväng irish o sen olles för att dansa ..
erik rockade hela dansgolvet.. flög överallt..hahah!!

synd bara att mer än halva bandet gick hem.. dåligt grabbar..
men vi sörjde inte för de..

efter olles gick vi på kebbaba.. lotta jag johan o erik..
de va gott men då kände man att man tage 3 öl för mycket..
sen bar de väg hem med byxorna på.. haha
va länge sen man skrattade så mycket...

hoppas bara att inte lotta blev allt för skrämd.. =P
mm så kan de gå..

hittar inte min kamerasladd så ni få en klump med massa bilder sen på olika partyn jag ha varit med om..




tänkte bjuda på ett litet skratt iaf..






tack för chokladen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0