lär mig !

det fins ingen där ute i sundsvall som har lust att lära mig spela fijol..??
det är en stor dröm som jag har haft väldigt länge nu men hittar inga kurser..
känns lite svårt att lära mig själv från start..

sitter o väntar på bussen nu hemma hos mamma..
har varit 2 mycket sköna dagar i söråker..
känns nästan som att man vill flytta hem igen.. =P

mammas mat, slippa allt plock o ha lusifer att gossa med hela natten..
inga fel alls med att bo hemma ..
förutom att bo hemma..

ledig är man i mon känns underbart..
ha inte varit de sen förra tisdagen..
det är tur man har ett jobb man älskar. =D

jao snart är de final i melodifestivalen oxå..
jag hejar på HEAT..
ett band mer i min smak..
nästa år kanske jag står där med min glänsande fijol..
alla bara hurrar.. emma, emma, emma.. =P
waaaoo..

nä hej då..
lär ju inte kunna skriva på ett tag eftersom mitt internet har lagt av ..
en till sak som måste fixas..





♥♥♥


Kommentarer
Postat av: jjossee

jag kan lära dig att stava till Fiol ;) höhö rolig jag är !

2009-03-17 @ 15:22:09
URL: http://jossee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0