kalas..

japp då har man vare på 2 års kalas..
va viktor min systers barn som blev ett år äldre..
trodde han fyllde 3 men så va de visst inte.. tur jag inte hade nå kort på presenterna..
som va cowboy kläder o hatt ... hihi

av mammaopappa fick han en gunghäst som galloperade fram o gnäggade..
där av idén.. =P
skit snygg blev han ...

kalle va som galen slet o hoppade på alla..
o gör storebror måste lillebror..
goa ungar..
längtar tills jag får en egen.. ; P

pappa o rolles pappa satt o pratade om gamla..
tragiskt ämne att ta upp på ett 2års kalas men men ..
dom sa att när man kommer till den åldern man skall dö hoppades dom på att de går fort..
kan jag absolut hålla med om men när jag hörde dom pratade om de fick man en klump i magen..
mamma o pappa komma leva för alltid o så är de bara!!

nu sitter jag i söråker..
mamma kom o hämtade mig efter jobbet..
såå skönt slipper man dom där jäkla bussarna.. morr..!!
o i mon hoppas jag på lite kenny time..
ha längtat så efter den så jag o milena funderar på att gå.. WWEEHOO!!

kom på en sak.. tror ni man kan ta hem lusifer på pröv o kolla om man kan behålla honom i lägenheten el komma han bli deppig o dö av att vara inne??
saknar han så otroligt..

ingen efterlyst blev de i dag :( dom kollar tydligen inte på sånt här hemma..
typiskt!

jao.. inge nyheter om violinspelandet heller..
håller på att spara ihop till en nu (försöker)..
det går sådär..
tippsa mej om ni ser nå kurser el nått.. =D

Frölunda - Hv 71               1-6
färgestad- skellefteå       2-2   (2-3)

nä man kanske  skall ta o göra sig lite likörsaft..


puss puss  ♥♥






                                               



Kommentarer
Postat av: Milena

ja du somnar säkert gott då iaf haha..



JAAAAA men kenny imorgon då emma!!!

2009-03-25 @ 23:57:46
URL: http://miladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0