jag brinner!!

i går va thomas o åt hos oss..
o när jag skulle städa undan maten så började jag brinna.. :S
skulle luta mig över en snabbos o så poff..

ja så det blev en tripp till frisören i dag ..
hon drog o slet i håret fast jag sa att jag va håröm..
jag ville bara skrika...
men hon va jätte trevlig ..munnen gick på hon hela tiden ..
skönt! hatar när det blir stelt o obekvämt..

i dag på jobbet har de bara komme matforsbor..
ni vet sånna som går i stallet en hel dag o sedan åker till birsta o sprider häst överallt..
alla matforsbor är säkert inte så men dom flesta.. :P

ja jag slutade kl 3 i dag o sedan gick jag till frissan, ringde till milena för att kolla en buss till söråker..
men när jag kom till bussplatsen så va de en buss som gick till bergeforssen.. typiskt!
o nästa gick inte förrän 45 min senare..
och så jävla klart så missade jag den.. aaa!!
så då fick jag ta en som gick en halvtimme senare..
kom precis hem..

såå sjukt jag att klanta till sig så..
o allt va bara för att jag satt mig på fel sida av bussen i gårmorse..

har inte haft någe internet hemma nu igen .. vipps så funkade de inte..
SUCK!

en klok människa på jobbet sa att livet är en investering..
att de val man gör måste ge något för att man skall må bra..
ganska logiskt men nått man lätt glömmer..


nä nu skall jag klla på hockeyn..

hej..

jo grattis till grabbsen som skrev på skivkontrakt i dag ..








weeeeeehooooo!!!!

Kommentarer
Postat av: Milena

aa skrämde livet ur mig också!! när du skickar ett sms jag brinner :P hehe..



aa visst ärom snygga skorna!! hoppas storleken är bra bara :D

2009-03-09 @ 23:05:15
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: erik

för mig får du järna brinna tills du blir en liten klump på golvet kommer endå älska och tycka du är lika vacker en då kysskyss ! =) your psyco boyfriend

2009-03-10 @ 02:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0