förvirrad..

de är jag på ett oförklarligt sätt..
känns bara konstigt i kroppen..
som att man skulle vilja vara med om nått spännande fast ofarligt..
varför inte hoppa lite snöre ut för ett vattenfall i indien el. klättra på en bergsvägg!?

nått måste hända snart innan jag drar täcket över huvudet för gått..
blir en sån där bitter människa som bara vill vara ifred..
känner redan att förvandlingen börjar ske..

man säger mer o mer nej till folk inte för att man inte vill utan för att man inte orkar..
jag älskar ju att vara med minna vänner..!!
de får mig att skratta o må som jag gjorde förr..
jag är lycklig förstå mig inte fel..
älskar mitt liv men jag skulle bara vilja att de hände något så jag kunde få känna mig lite gladare än vanligt..

man tror att de skall hända nått i kroppen när man handlar massa kläder o skor..
men de varar bara ett kort tag..
skulle vilja vara med om nått som man kan vara glad över länge..

vi kanske skall skaffa oss ett till djur el planera en lång resa..
men vem skall då ta hand om djuren som vi redan har..??

fast iof. så planerar man mycket men inget bli av ..
kanske därför man inte kan vara glad över något tills de verkligen händer...


problemo...

säg nått?!

tack för saften o hej då..




Kommentarer
Postat av: Milena

jadu gumman!! vad fan kan man hitta på!? jobbigt läge..



ska fundera =D

2009-03-22 @ 22:46:53
Postat av: jossee

kompiiiiiiis =)

2009-03-23 @ 17:04:17
URL: http://jossee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mhmm.. fattar exakt vad du menar.. har lite panik jag också.. tänk om jag dör i mrogon tex, vad har jag gjort för stort i mitt liv då? INGENTING, jag e feg men vill så mycket men min jävla feghet är då värst och gör att allt jag vill förblir en dröm. Suck, och trött är man jämt.:( Men planera en längre resa du och erik, lägg undan en slant varje månad tillslut kan ni åka..Djuren finns det alltid någon som kan passa :) Jag o kim har pratat om att spara pengar tills han fyller (hehe, det han fyller om 5 år, låter så gammalt vad de är :P)jämt, så vill vi kunna åka till Usa och åka runt och vara borta en månad ir så. Vore najs! :D Love you <3

2009-03-24 @ 17:59:00
URL: http://aangeliques.blogg.se/
Postat av: Angelica

och du.. vill du hoppa rep med huvudet före kanske du kan önska dig det när du fyller år.. tror att vi gladligen ser dig hoppa ner i ån på GF! :D haha

2009-03-24 @ 18:00:22
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0