Erik.

♥♥♥


jag vet att jag kan vara som jag är ibland..
o att jag vet att jag tjatar o gnatar om saker du gör fel..
men det är bara för att jag älskar dig så mycket..

jag vet att jag är arg o irri när jag är stressad o trött
jag vet att jag käller när saker o ting inte blir gjorda på mitt sätt..
men det är bara för att jag älskar dig så otroligt mycket..

du känner mig för bra!
jag kan slappna av med dig o vara mig helt ut..

du får mig att känna mig som nån som räknas...
du får mig att skratta ögonen ur mig när du minst anar de..
du vet alltid vad du skall säga för att göra mig glad..

jag älskar dina snaffningar på natten för då vet jag att du ligger bredvid..
jag älskar dig när du inte drar för duschdrapperiet i badrummet.. dig, inte de!
jag älskar dig när du ligger i soffan trotts att du kanske inte gjort nå sysslor alls..
jag älskar att du alltid vill ha min åsikt om saker utan att jag ens ha med saken att göra..

jag älskar ditt liv, dina vänner o mest av allt dig!!

du är den människan som kan krossa mitt hjärta i tussen bitar
o du är den som kan pussla ihop dom igen..


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0