min sista bit sommar..

har inte skreve på ett tag..
erik ha beslagtage internetsladden o när den karln sitter vi internet så är han omöjlig att rubba..
 men nu sitter jag här med min sista bit marabou sommar i munnen.
mina senate veckor ha vare bra..

solen ha strålat ner i sundsvall o jobbet har haft korta dagar...
men i helgen har de varit tungt..
vissa dagar önskar man att man hade vare en arbetslös miljonär som bara kan njuta i solen..

men nu har ju min semester börjat.. wweehhoo.. =D
har bara en vecka sedan börjar helvetes jobbandet men sommarjobbare o en luft fri butik..
inte så speciellt lockande..

midsommar firade jag med min goda vän milena o co.. vi va i hennes mammas hurvagn på holmö..
en mycket mysig midsommar..
tog första drinken vi ett på dagen sedan en mummsig sillpaj o förstås grill på kvällen..
pelle o kalle hade fixat söråkersparty i byggdegården därute så vi begav oss upp dit..
på midsommardagen blev typ samma fast festen va på holmö .. =P

på måndagen va de jobb igen men de kändes skönt eftesom de va sista veckan sen lite  lugn o ro..
el jag skall åka till söråker o hälsa på mamma o pappa sedan gatuferten.. o den komma inte bli lugn kan jag lova... B )

hej hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0