sämst

fy fan vad sämst jag är på halo..
jävla skit!!
blir så förbannad när alién gubbarna skall döda mig hela piiip tiden ..
jag som trodde jag va bra!! suck!

nu ser jag på cribs oxå ..
FY FAAN !!

I dag har jag jobbat..
tråkigt..
bli väl arbetslös snart om detta fortsätter. suck suck..

är lite sugen på att gå ut i kväll..
men jag jobbar ju i mon så man måste vara hemma..
elle måste .. men det är bra om man är de så man kan arbeta som en normal människa..
trippel suck..

nanne åkte ut ur kören nu..
gillar inte henne.. vet inte varför med det är bara en känsla jag har..
man kan ju inte tycka om alla.. som tur är..

nu är josse ute o roar sig i utlandet.. den jäveln.. :P
skulle oxå vilja ta en tripp nånstans..
kanske till bali eller nått annat lyx ställe..

tropisk värme!

men men vi får nöja oss med snön i fjällen ist ..
blir säkert jätte kul..
längtar mycket..

nu börjar world trade center på 4:an
den kan nog vara bra..
har länge velat sett den men inte bleve av..
men nu så..

erik o co skall ha spelning på domsaga på fredag ..
då måste du komma o titta..
han skall spela bas nu för första gången med flavour.
spännande spännande...




hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0