lördag..

på lördag har grabbarna spelning i timrå..
kom o kolla vett ja!




efter blir det föfest hos oss igen .. komma bli jätte kul =)
alla blir så galen  =P om inte minst jag haha..
då skall angelica komma oxå ..
känns som en eviget sen jag såg henne..
skall bli så kul att se dig gumman ..
har saknar dig ..

nu skall jag snart träffa josse vi skall gå på stan o ta en "frukost"
 sen skall jag till rusta föra jobbet o köpa oss en matta till hallen..
måste ju göra lite fint här nu nr man bleve less på grejerna man har ..
är väl en sån period nu..
fixade köket i tisdags blev as bra..
ni får väl se sen när jag lägger upp bilderna från partyt i mon ..

nu kom josse ..
haha hon skulle låna toan .. ox har vi inge toa papper ...
pinit ..
men servetter går väl lika bra hoppas jag =P



syns i timrå kl 8 ..

hej då

Kommentarer
Postat av: mila

jaaa kom angel saknar dig med!!! :)



och åk till timrå som emma säger.. kl ÅTTA :P

2009-01-23 @ 11:42:46
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: Angelica

Miss you to girls! ;)

2009-01-23 @ 19:36:30
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0