fika..

mm i dag har jag vare o fika med josse på stada..
de va trevligt..
hon berättade om sin lilla tripp till utlandet..
helt sjukt .. hon åkte till samma ställe som min syser o hennes familja..
fast dom såg inte varann så dom hamna nog inte på samma hotell..
 dom hade festat varje dag o haft de mysigt..
är ju inte annat än att man blir lite sugen ..
sol o värme...!!
nu nu nu..

i fredags hade erik o bandet en spelning på domsaga ..
va inte så jätte mycket folk där o det va mycket ugnt men de är ju publik de me..
 va lite dåligt ljud med de va ju inte deras fel..
domsaga hade tydligen nå begransad nivå på ljudet..
störde grannarna för mycket..
helt sjukt pinsamt..

eriks första gång på bas o sång..
han gjorde jätte bra ifrån sig ..

nästa gång får ni komma lova mig de!..
lika bra att komma nu innan dom blir dö kända då kostar biljetterna mycket mer.. ;P

vi va hos milena innan spelningen ..
jag milena o emil..
va ett tag sen man såg han .. längre hår o skägg.. :)
sen efter blev de förfest hos oss..
blev en bra kväll..
kom 2 grabbar från never ending december oxå.. trevliga pojkar!
tobbe o hassa kom oxå de va jätte kul att se dom ..

hmmm...
jo erik skall flytta in nu slutet av månaden .. snabba ryck
skall bli skönt att ha han här som en sambo igen..
olles bror skulle ta över hans så då slipper vi dom där jäkla 3 månaderna..

om det är nån som vill köpa 2, 2 sitts soffor för en billig peng så är ni välkommen..
dom är mörk röda o nästan osittna..


bilderna kommer sen orkar inte lägga upp..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0