donken

japp i går va man på donken o åt..
 va väldigt gott..
va ett tag sen man va där..

i går slutade jag äta godig ..
får väl se hur de komma att gå men jag måste säga de till så många som möjligt jag jag vet att det inte bara mig själv jag sviker..
alltså godis för mig är som knark för andra..
jag blir galen om jag inte äter eller finns hemma..
i går klarade jag mig men de va en stark dag ..
i dag blir de värre.. =O
jag måste vara stark !!
haha..

funderade i går om man skall lära sig spela poker..
jag som har så dålig ekonomi kanske skulle behöva nån extre peng sådär..
kan väl inte vara så svårt att lära sig .. elle?
bara ta det lugnt o tänka ..

fixade nya msn i går ..
den va väl sådär..
både bra o dåliga saker .. vet inte vem som vägde över.. =/
bilderna är ju på vänster sida o allt är formulerat på ett annat sätt så man måste leta sig fram..
men det är ganska cool oxå man kan ha en bild dära högst upp ..
ooxå är den som rund i kanterna lixom..
äh ..

laddade ozzy igår..
han han har inte världens bästa röst om man lyssnar effter men o andra sidan så skulle ingen annan passa till de han sjunger..
han är speciell på ett bra sätt..


 


bente bent och katjakaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0