TV

japp nu är tv:n vår..
köpte den i dag men får den i mon ..

i dag har jag storhandlat med mamma..
ja ni skulle ha sett vagnen den va propp..
mamma hade en korg som va halv full..
o jag fick till o med sno platts av henne..

innan storhanlingen så va jag på jobbet ..
lotta hade kommit tillbaka från fjällstrippen o den hade varit bra om nån undrar.. :P
sen hände de väl inte så mycket mera..
plocka upp lite skor o pratade..
slutade kl 2 så de blev inte så mycket gjort..

om en halv timme ha erik o bandet spelning i njurunda/kvissle
jag hoppas det komma gå bra..
hade hemst gärna vare där o kolla men jag kan inte ta mig ut..
(vill inte åka buss)


nä nu skall jag gå o hitta ett par svarta byxor till milena..


håll tummarna att inte troja hoppas sönder tv:n..



puss ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha.. åhh vilka komentarer emma.. hihi blondgenerna som spökar tro!? ;)

2009-02-26 @ 11:40:29
URL: http://aangeliques.blogg.se/
Postat av: Angelica

But love you! :D <3

2009-02-26 @ 11:42:09
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0