mmmmmmmmm..

i dag vaknade jag vi halv 10 fast jag hade ställt kl på 8..
tänk vad arg man kan bli på sig själv när man ligger o mobilen ringer varje 10 min.
aaaaaaa....
o varje gång får man en knytnäve i ryggen av sängkamraten bredvid..

i går va de lugnt på jobbet kom inga varor så det blev till att städa o pyssla lite me de som fanns..
ringde till angel o milena för att fördriva tiden..

när jag komme hem så kom milena bort en sväng ..
hon fick sin kamera som ha vare på  lagning hos grannarna på jobbet..
så nu kan du knäppa massa knasiga kort igen =P

erik va ju i studion o byggde upp instrumenten tills inspelningen i helgen...
vet inte när dom kom hem men sent blev de..

fredrik w sov över i natt så nu håller dom på att tönta sig i köket..
skall väl åka tillbaka till studioladan snart som tur är =P
jag hoppas det går bra för er grabbs..

nu står erik o hoppar här vi sängen så nu måste jag gå o kolla vad dom gör för tok..

ej hej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0