min jacka..

nu är helgen snart över..
o man har högar med tvätt!!
i går jobbade jag till 4 o sen väntade jag på att milena skulle sluta..
när de efterlängtade samtalen kom så gick jag bort till henne..
men mina fötter lämnade jag hemma..
gick ist  med spikar på vristerna..
nä högklackat är nog inget för mig..

när jag kom dit så satt vi o pratade ett tag o då ringde angelica..
hon skulle va chaffis till sin kim o co.
medans vi väntade på henne gick vi bort till en tjej som heter sara..( gick på timrå, blont tjej)
de va elins födelsedagsfest..

det va rätt så kul i början men sen när alla skulle på krogen gick vi o tog på oss jackorna
o så klart va min borta.. vi letade överallt o ringde runt..
till sist hade nån lagt den i en garderob inne på ett rum..  crazzy!!
kändes inte så kul.. dit går man ju ALDRIG igen..'

sen kom angel o vi hängde hos milena till kl 2 då dom åkte o åt på max..
fy fan vad jag längtar till man får stoppa riktig mat i magen..

ja men när jag kom hem så va de dött i hela huset på aveny  o hela gatan..
svart, svart, svart..!
lite läskigt att gå trappen i mörker..
o sova ensam oxå by the way.. =(
erik är ju i studion o grejar..
han skulle sova där i kväll oxå så man får slita med tvätten alldeles ensam!!
killar!!

nä nu måste jag ner igen.. har typ tvätt för hela natten..
bajs!

Kommentarer
Postat av: Milena

huga lilla gumman!! :( jaaa killar! hah

2009-02-22 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0