ja jag ska..

nu får jag väl skriva lite här igen..
har haft blogg torka..
känner att jag inte har nått att skriva..
de ända jag gör är jobba o kommer hem o ser på rederiet..

japp men i dag har jag vare ledig så då blev de städ dax fy i helvete vad tråkigt det är att städa..
B:L:Ä!!

förra helgen va det fest hos oss som vanligt..
en kompis till erik hade spelning på skepparn så vi gick dit o släppte loss lite..
sen på lördagen va det fest hos jenny.. de va kul att se alla..
hon hade fått jättte fint i lägenheten ... an blev lite avis..

helgen innan de så hade ju erik o dom spelning i timrå ..
blev en bra spelning tycker jag .. dom blir bara bättre o bättre..

mm sen va det völ inte så myxket mer..
nu kom wickan så grabbsen skall väl göra lite middag..
sen kanske det blir lite film..

hej svej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0