idag

har jag jobbat till 7 o sen har jag komme hem..

före jobbet har jag handlat mat tills i mon ..
o före de så höll erik o fredrik på att flytta alla grejor från lägenteten..
han skall ta över den..
vikken räddare! =P
skall bli så skönt att bli av med den..

nu står ny sängen byggd o klar i sovrummet o skall premiär sova den i natt ;P
det blev så fint där inne nu med lite nytt..

fan jag måste säga en sak ..
HJÄLP! fy fan vikket bra program.. så jävla roligt..
det ä så pinsamt när man tittar å man blir alldeles konstig i kroppen ..
hahah..

nä vad gör man ..
i dag har det varit en ganska fin dag ..
solen har lyst o värmer.. skönt! tänk när det börjar droppa från taken o asfalten börjat titta fram..
när alla glada människor kommer upp ur sin dvala o när man kan ta på sig dom där skorna man köpte
i vintras som då va alldeles för kall att ha..

ååhh.. jag längtar så..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0