blev tvungen

tog den av josse..

Barn som berättat vad kärlek är:


"Jag tror att meningen är att man ska bli skjuten av en pil eller något, men resten ska tydligen inte vara så smärtsamt"

Hur känns det att bli kär??

"Om det tar lika lång tid att bli kär som det tar att lära sig stava till det så vill jag inte vara med. Det tar alldeles för lång tid" - Glenn 7 år
"Ungefär som en lavin, du måste fly för ditt liv"  - John 9 år


Spelar det nån roll hur man ser ut?

"Om du vill bli älskad av nån som inte redan finns i din familj, är det inte fel att vara vacker. - Anita 8 år
"Det hänger inte bara på hur man ser ut... Se på mig, jag är stilig som bara den men har inte hittat nån att gifta mig med än."  - Brian 7 år

När får man kyssa någon?

"Jag ser det så här: att kyssas är kul om du tycker det. Men det är ett fritt land så ingen borde tvingas till det. - Trey 7 år
"Det är aldrig okej att kyssa en kille, de dreglar över hela dig. Det var därför jag slutade med det. - Tammy 10 år



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0