big bang..

ja det kom på tal i går när wiklander va här hur jorden kom till
alla viste att det va egenom en krock i rymden o att planeterna bildades..
men det känns lite konstigt.
PANG! oxå bildales runda fina planeter.. njaa..
det måste vara nått vi missade?!

wiklander trodde promt att det fanns liv på andra planeter..
djur o varelser med ett öga o två svansar..

erik gick till o med så långt att det kanske finns en till planet som denna bortanför pluto..
tänk om det kan vara så..
folk som lever som vi o har byggt upp sin planet på ett mer miljövänligt sätt..
dom kanske lever längre där dom bor.
inge krig, svält o slavar..
dom kanske har ett helt annat tänkande där..

hur skall vi kunna veta ..
det är ju ingen som har forskat längre än pluto..
eller?..

tycket sånt här är intresant..

o föresten, va det två stjärnor som krockade el va det bara en jätte sten som krockade med en annan..
va de så att det blev en smäll o sedan hamnade alla bra gener bara på en planet så det kunde bildas liv..
visst vi har ju bubblan runt oss men hur kommer de sig att just vi fick den ..
o varför är alla planeter olika färg?... jag kan hålla på hur länge som helst..

nu måste jag gå till jobbet..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Emma, ta och ring mig något då du har tid att prata en stund så ska jag lära dig lite mer ;) Om stjärnor.. :)

2009-02-09 @ 12:49:15
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0