jävla katta..

min dag började med att jag blev arg på mig själv för att jag hade sovit för länge..
sedan blev jag arg för att jag måste duscha..
o när jag väl skulle göra de så märkte jag att dracula hade kissa på mitt täcke!!
då blev ögonen svart!

det va bara att försöka tvätta bort de mesta så de inte sugs in innan vi fått nån tid i tvättstugan..
men när jag står där i duschen, sprutar o gnuggar råkar jag riva ner duschdrapperiet o hyllan som står i badrummet..
allt mitt smink,hårgrejor o smycken är överallt blandat med glas från ljuslyktorna..

FAAN!

min dag har varit bajs..
men jag fick mig ett pipp iaf.. verry good ;P haha..

nu ser jag på fighter nån film som erik hade
den är säkert bra men jag är inte på humör har bara true blood på hjärnan..
mhmhmm..

ja de skulle vara nice att vara en vampyr för en dag..
få känna hur de känns med lite respekt från folk ..
men jag skulle sakna solen..





Kommentarer
Postat av: milena

vadå pipp emmmaaaa? haha näe... :P

2009-08-20 @ 23:41:54
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: josse

hehe lät som en jävla skit dag de dära :P

2009-08-24 @ 09:20:21
Postat av: martina

stackars dejj emma :P

2009-08-25 @ 17:21:20
URL: http://emmymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0