i år i gen..

japp då har vi vare på selångers marknad..
vi gick några varv runt o kollade fanns en hel del som man velat köpa
men som vanligt hade man för lite cach med sig..
man är lika snäl varje år.. haha..

köpte mig en vattenpipa iaf..
som jag ha velat haft i sådär två år..

ja nu har jag äntligen köpt mig ett trådlöst nånting så jag oxå får sitta vi internet..
så nu skall jag väl börja uppdatera mig lite bättre..
inte för att de ha hänt så mycket den senaste tiden men ändå..
skönt att bara veta att man kan när man vill..

har väl kanske bestämt en storstads resa i slutet på vecka 35..
det skall bli skönt att få komma i väg en sväng..
jao o då händer de grejor .. :P
hoppas angel vill med oxå.. =D

längtar så sjukt mycket tills på måndag då min andra semester börjar..
i hela två veckor skall jag få vara ledig!! wiiiiihhooooooooooooooooooooooooooooo!!!

nu skall jag gå o lägga mig ..
har sån sjuk huvudvärk..
goood by.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0