underoath




jaao då var man hemma igen då efter en dag på jobbet..
har vare en snabb  o bra dag med mycket folk ..

blev så jävla sugen på bylla när jag pratade med angel i telefonen så jag blev tvungen..
synd bara att erik är så lättövertalad..
annars hade jag kanske inte sutte här o vare överpropp i magen..
skyller på han .. hahah..

nu är grabbsen o repar så jag hoppas dom gör ett bra rep o inge trams..!!
är så nyfiken på den nya skivan...
vet att den komma bli bra men man är ju ändå lite spänd på vad dom skall hitta på..
gå in o lyssna vettja..

http://www.myspace.com/anewwaytoflavour 

o har du inte lyssnat på låten här uppe så gör de!!!
såå sjukt bra.. skall lyssna på den resten av kvällen .. =P
de här bandet skulle komma till stockholm nån gång denna månad men dom ställde in..'
hade såå gärna åkt o sett dom..  
kommer ju till göteborg den 24 men då är vi i fjälls.. typiskt!
lär ju ta en sådär 10,20 år innan dom kommer igen.. =/

nä nu måste jag gå o köpa ni vet ju vad..
slut i dosan..

Kommentarer
Postat av: Milena

OJ de va n rivig låt det där haha.. :P



blev lite halv rädd!

2009-04-13 @ 23:31:37
URL: http://miladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0