syskon vettu..

i går jobbade jag till 4 o sen kom ju josse o jenny på robinson kväll..
ell ja  o erik kollade o josse o jenny sprang fram o tillbax o pratade i mobilen ..
men men sånt som händer..

i morse så ringde rolle min systers man ..
han frågade om jag o erik ville komma på påskmiddag till dom ..
o de tackar man ju inte nej till =D
va huur trevligt som hels ..
mins syskon är lika galen som vanligt..

när ena säger nått så kommer den andra o spä på¨..
va tydligen en polis som blev kallad till nått ställe där de va bråk o efter halva vägen så fick han punka..
så han fick stoppa en bil på vägen o be han köra honom dit..

o då kom ju david på att.. tänk om de va en som nyss kom från tyskland med sprit i bilen ..
el om de va nån som körde full..
nä med mig kan du inte åka .. har som prinsip att inte köra poliser..
elle.. jaaa hoppa in sätt sig på ölen...
kanske inte låter så kul här med då höll jag på att skratta ihjäl mig..

träffade även min bror magnus nya..
hon va jätte trevlig o go.. en bra tjej tror jag ..
känns lite konstigt att se han med en annan men de han blir lycklig av blir jag lycklig av ..
blev tvungen att fråga henne i smyg om hon va kär.. o de va hon .. =P hihi..

blev lite sugen på att dra med dom på krogen i bilen hem .. med dom va så där sugen lät de som
men de hade vara kul.. =P ge mig en flaska sprit så följer jag med sa magnus.. haha..

men ist drog erik till en vän o jag blev själv hemma som vanligt.. suck!
men men dom har nog en del att prata om ..

nä nu blev de lite långt känner jag .. orkar inte ens kolla om jag ha stavat fel nånstans..
så ni får väl föröka förstå..
måste sova.. men först så måste jag prata med angel lite till på msn ..

hej då..


Kommentarer
Postat av: jossee

tack kompis..

2009-04-13 @ 09:23:50
URL: http://jossee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0