Lets go back...

livet känns trist..
skulle vilja gå tillbax till 7 åriga emma..
när livet lekte o när pengar inte va så viktiga..

mammas mat på bordet varje dag..
bygga koja med vännerna..
springa över till flickorna med bara pyamas o en kudde..
då när kinderägg va de bästa man visste..

vart tog den tiden vägen..?

den tiden då man inte brydde sig hur man såg ut..
den tiden då man fick minsta lilla sak att verka hur kul som helst..

vart tog min fantasi vägen..?
har jag bleve en tråkig ung/gammal kärring!?

depp depp depp...

jag har bleve stor för fort...





Kommentarer
Postat av: josse

håller med dig....

2009-04-14 @ 21:07:32
Postat av: Milena

ja du jag håller med dig jag med!!



vuxen är skit..

2009-04-14 @ 23:21:20
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mee too! =/ Så vad gör vi åt saken tjejer!? ;)

2009-04-15 @ 19:49:47
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0