hejsan..

i dag har jag varit på jobbet..
när jag slutade stod angelica o väntade på mig med milena i bilen .
älskar när det är vi tre tillsammans även om de bara är för en kort stund..
man blir sig själv i kroppen lixom.. busig !
lite så som när vi va små.. =P

när jag kom hem så började jag med maten .. det blev köttgryta o potais..
sen va jag tvungen att städa..
blev så glad när erik kom hem o bara tog för sig.. =D
började damsuga o skura golvet.. de värmde i mitt hjärta.. hihi
efter maten så drog erik tillbax till thomas på lan..
han tyckte väl synd om johan som satt ensam där..

sen kom milena förbi en stund så vi började kolla lite på tv o surra lite..
jao så nu är jag ensam o väntar på kl skall bli suss..

snart snart snart fjäll!! wwiii..!!
8 dagar kvar.. =O

nej nu såg jag att de va den hära I kill you snubben som är på 5:an..
måste se..


om, om är bra !!

Kommentarer
Postat av: M

hehe.. gumman :D blir också alles glad att vara med er två!! <3<3<3

2009-04-11 @ 00:02:04
URL: http://miladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0