hej bloggen.

ibland kan man verkligen skrämma sig själv..
jag gick på toa, spolade o tvättade henderna..
såg mig i spegeln o spolade o tvättade mig igen..
sen när jag skulle torka händerna insåg jag att handuken va blöt..
då kom de.. jag har ju gjort de här en gång redan ..!!
märks att man blir gammal.. fast det känns bättre att skylla på kosten.. =P

i dag har jag vare ledig.. sönt men känns ganska onödigt..
ledig en vecka jobba en dag o sen ledig igen.. haha lyx!
dagen har vare slapp..
sett på csi o gått på staden med min vän milena.. blev en liten sväng in på bolaget..

blev en vin, DR. F nått.. angels förslag..mycke gott
2 killkenny
1 corona
2 bacardi cider..

mmhmmhmm... =D

jag är fan BÄST! hahahaha...
(henrik dorsin)


hej då bloggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0