Dunderhunung..

de säljer dom på hemköp.. visste ni inte va ? ;P

jao min dag har varit en snortig, lång o kall kortdag..
kom massor me påfyllning så så jag har åkt hiss upp o ner med pallar..
är expert på pall-lyftare nu.. =P
slutade kl 14 o när jag kom hem så satt johan o erik i soffan o jobbade med bandet..
jag orkade inte med dom två stållarna så jag o milena tog en sväng på stan..
köpte oss en glass o lite påskfjädrar sen gick vi hem..

hon lämnade mig nyss så nu är jag hemma solo..
skall ta lite nässpray o en alvedon..
kanske slå på en film som man kan lyssna på medans man vilar ögat..
gör inget om jag inte kan somna i kväll för jag är leeedig i mon  =D yä!

vella vella..

have a fortsatt nice day..







 


Kommentarer
Postat av: M

du få köpa en sån dunderhunong eller hur de stavas.. så kanske du bli lit friskare :)

2009-04-09 @ 02:12:38
URL: http://miladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0