bax från fjllis..

hejsan hejsan..

de har vare en kort lång vecka i hamra..
o jag måste ärligt säga äntligen hemma!

på onsdag morgon kröp hemlängtan  in i kroppen o sedan har den bara växt..
men vi har haft kul..

har haft en solig resa men många glada o sura miner..
bli så förbannad när jag skall ramla hela tiden..
min rumpa är alldeles blå o hjälm skulle man ha haft..
slog ju inte huvudet bara en gång.. morr!!

är så glad att ha en kille som erik som orkar lyssna på allt gnatande..
puss puss.. love you!






tänkte visa lite bilder som jag har knäppt under semestern..
en bild visar mer än 1000 ord..






här är vi på väg o nästan framme..



ett hus på toppen på berget i Funäsdalen..




framme i stugan o en trött Erik..





 syster Veronica + lill kalle o mamma..




utsikten från stugan..
de va som en dröm att vakna till detta..




kortspel på G
Noha, bror Magnus o Erik på hörnet..
rolles armar :P



Erik..



papp..



syster Veronica + sur Kalle o Noha i liften..
Noha fick slalom priset.. han fick bara inte nog



Noha..



 snygg Erik..



Vinga pinga..




syster o en ännu surare Kalle.. =P



uppe på toppen..



på väg till Norge/ Röros



en norsk hund..
ser ut som man är i grekland..




en mycket mysig gata..
Erik, mamma o pappa.



...



Röros kyrka..



Erik o pappa utanför Röros kyrka..



min mamma..



lille Viktor..



norsk katt..



vem fan målar sitt hus denna färg!?
bara norge som skulle kunna hitta på nått sånt..



grillning i Tännporten..
 bror Magnus på bild..
trött öga..



en jätte mysik grill stuga en sån skall jag  ha på tomten när jag köper hus..



glada Vinga..
kankse en aning kissnödig oxå..



Erik surrar med johan i mobilen..



Magnus har gjort sitt sista åk..
ser rätt så nöjd ut..
yäää..



oxå en liten bild på stugan
knäpptes i dag precis innan vi skulle åka..



en sista titt på backen för detta år..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0