11 April 2009

i dag fick jag reda på nått mycket roligt..
-------------------------------------------------------------------------------


har jobbat med bossen i dag ..
hon är världens bästa!
fattar inte var hon får all visdom ifrån..
fick reda på i dag att hon ha hjälpt en människa till livet..
hon är en så underbar person så ni förstår inte..
har alltid nått bra att säga o även om man inte förstår så blir de rätt ändå..
henne kommar jag att se upp till hela mitt liv!

när jag kom hem så satte jag mig i fotöljen o blev kvar..
nu sitter jag här o väntar på att josse o jenny skall komma..
blev ingen josses kille för han svek.. dumbom..!


vet att jag skriver om fjällen i varje inlägg men jag kan inte låta bli.. =P
längtar så efter att få vara med familjen o barna..
mysa o trängas  stugan som  nå pack..

nä nu måste jag lyssan på eriks nya låtar..

hej då o påsk


lyssna lyssna!!!

http://www.myspace.com/thereignofkindo






Kommentarer
Postat av: Milena

åh mys pys vill också trängas i en stuga :D



jaa visst är låten bra! sjukt bra!

hehe jaa de är de ju.. tänkte inte på att de va hon :P

2009-04-11 @ 23:08:25
URL: http://miladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0