vofflor..

i dag vaknade jag vi 10 typ, helt dödens..
man blir knäpp av att sova så länge på morron..

milena kom vi 11 o åt vofflor som jag fick för mig att göra.
oxå kom det en låt på radion som jag länge har viljat lyssna på..



sen gick vi till ala en sväng.. va sjukt länge sen man va där..
milena skulle hämta en nyckel hos sin lillebror oxå kom det en lärare o frågade vart vi gjck..
ser vi ut som vi går i 9 eller??..
vi sa att vi bara skulle hämta nyckeln o han ba " jaha är ni syskon".. haha..

efter de lånade vi mammas bil o åkte på birsta..
jag köpte mig en knallrosa mössa o milena en tröja..

nu kollar jag på hockeyn o det står redan 0-2 i 8 min till timrå.. heja heja..
mamma som trodde dom skulle förlora i dag .. vi får väl se.. =P

milena visade mig den här i dag...
så sjukligt bra!!..






puss

längtar till på lördag!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0