var är den dära blund?!..

håller på att kolla på en serie som kallas skins..
första intrycket va "va fan är detta.."
nu går det inte att sluta.. morr..

kl är 03:26 nu och den bara tickar..
skall upp kl 7. jävla skit.

fan fan ..skulle jag börja se på de här för..

har fått mig en bula oxå.. klant emma
slog huvet på samma ställe 2 gånger..
 sen när jag bråkade med gardinstången gav han mig en smäll oxå..
bråkstake..

efter smällarna va jag o stor handla med mamma..
det blev en hel del mat..
men ingen micro.. buhu..

nä nu skall jag fortsätta kolla..
vet inte vem av dom jag tycker om bäst..
ändrar mig hela tiden..

http://www.youtube.com/watch?v=2TsLaUFeV6M


puss.


chris är bäst efter att ha sett sesong 1
nu får man vänta..
kl är 04:49 och blund har inte kommit än ..'
får bli lite futurama..

puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0