mhm..

i dag har jag jobbat till 7
sen kom fredrik o hämtade mig .. mycket skönt!!
blev lite skins o youtube..

beställde töjningar som skulle komma i dag ..
men det blev fel mått så nu får jag vänta ännu längre.. skit!
det är tur han är trevlig..

i går satt vi hos lotta (milenas kusin) o åt tacos..
hade inte allt men de va fan den godaste på mycket, mycket länge..
va sjukt trevligt.. vi satt o kollade på massa kort från när hon va o såg världen..
nu känner man sig ännu mer tråkig..
hon verkade ha haft så otroligt roligt..
snart är det min tur..

hittade en så undrebart coolt glas på gulan i dag.. el fredrik gjorde..
den skall bli min..








nä nu skall man väl gå o knyta sig kanske..

god natten!

http://www.youtube.com/watch?v=IGDOiiJcWtI&feature=related




puss..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0