löta..

jobbade till 2 sen gick jag mamma, gunilla o mormor på birsta.. 
jag köpte mig ett par uggskor hos konkurenten endast 249 kr..
mormor köpte sig en ny soffa på ikea, skönt med nått nytt
mamma o gunilla köpte upp hela butiken på ljus tror jag ..

efter de blev det ica maxi dom handlade lite av varje men inte jag ..
är så stolt över mig själv som bara köpte ett par skor.. =)
åkte hem till söråker vid 4 typ..

mamma o pappa skulle äta kåldolmar men jag vägrade så det blev grilladkycklingröra i tortillas bröd ist..
kändes bra att laga mat till dom för en gång skull..
medans jag gjorde maten satt mamma o kollade på one three hill, hon är helt besatt
"det går ju att ladda ner".. "blink blink" .. =P

appropå de så ringde dom från com hem i dag, va nån som inte kom från sverige i luren..
fattade verkligen 0..
de va nått med att jag skulle få 10 mb för endast 30 kr mer..
ja sa jag o sen började babblet..
alla villkor o skit.. hördet bara dadadada...
vet inte alls vad jag har dragit på mig..
men snabbare internet är ju alltid bra..

nä nu skall man kolla lite på fotbollen med pappa..
el kanske kkratta lite åt afv


http://www.youtube.com/watch?v=47DT41m86N4&feature=related

puss





Kommentarer
Postat av: Angelica

Jasså du sysslar med sånt välgörenhetsarbete för ett sånt stort amerikanskt program! ;P Ir du kanske får betalt för att kratta åt dom! ;) hihi puss

2008-09-25 @ 15:05:30
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0