Tagen!

fick en tillsägelse om att jag skulle kolla på angelicas blogg (aangeliques.blogg.se/) om att jag va med i nått spel..
blir man ju tvungen att kolla ..
jag kör på!..

"Varje spelare börjar med att skriva sex (6) underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva de sex sakerna i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att detta är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg och låter de veta att de blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information!"

1.
varje gång jag kommer hem till söråker måste jag titta i brevlådan ..
även om jag vet att det inte ligger nått i den..
får som ett konstigt tryck i kroppen om jag inte gör de..

2. pinsamt! om ett ord inte låter okej (enligt mig) när jag säger de måste jag säga de till det känns bra
eller bara strunta i att säga de..
detta har kommit på senare dagar.. gör de utan att jag ens märker de
lite pinit när det kommer en kund och frågar om nått och jag säger samma ord flera gånger..
äh märks kanske inte.. händer väldigt sällan..

3. har en förmåga att förstå saker på fel sätt.. ganska vanligt på reklamer..
typ som den som går på radion nu att dom fixar din bilruta snabbt o enkelt..
vadå enkelt!? enkelt för vem då? dom el. man vill väl att dom skall göra ett bra jobb..
inte välja den enklaste, snabbaste lösningen..
de som är så självklart för andra är inte så självklart för mig..

4. måste säga god natt tyst till mig själv 3 gånger innan jag somnar..
väldigt få som vet..

5. har svårt att hitta nyckelhålet på ytterdörren..jag blir galen på mig själv..
att det skall vara så svårt att låsa upp en dörr..

6. jag snurrar på mitt hår hela tiden.. måste se sjukt dumt ut..
det är tur man inte är blond längre..
det går helt enkelt inte att låta bli..

jag väljer:

jossee.blogg.se
mariareh.blogg.se/
o Eriks blogg.. (kommer inte ihåg va den heter just nu)




♣ puss ♣

Kommentarer
Postat av: jossee

jag tänker inte göra de där:P

2008-09-04 @ 09:55:34
URL: http://jossee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0