helgen..

fanny har precis gått.
eftersom jag fick åka med henne till jobbet i lördags så kände jag att jag ville bjuda tillbaka.
det blev en trevlig middag med skratt o minnen..
pratade om hur föräldrar reagerar när man övningskör..
o hennes mormor verkar vara galen =P

i fredags kom fredrik hit o kollade på skins.
fick till datorn med lite hjälp .. bäst!
sen blev det till att fixa sig för fest hos micke.. fannys granne.
det va ganska kul..lite ensam bara tills fanny kom..
hon va på grill hos nån kompis..

blev max vid 12 nått sen orkade inte jag vänta längre så jag gick hem..
tror aldrig det ha varit så långt ..
kändes som jag gått i timmar innan jag kom in..
kallt o jävligt!!

förlåt till alla som jag ringde o störde..

på lördagen fick jag som sagt åka med fanny till jobbet.
o det blev en slitig dag .. skönt!
sen efter blev det biljard o jag vann =D (4-1).. yes...

japp de va min helg..
nu skall jag kolla på nightmare on elm street.. solo!!!
va säger ni nu då..  =D

puss..


får lägga upp bilder sen.. det är som vanligt!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0