fyllis..

i lördags blev de en eller flera glas för mycket.. suck!
massa händelser som jag inte minns..
sjukt pinsamt..

kvällen började med bite line..
fredrik, erik o emil skulle äta..
jag o milena började med 2 öl..

sen bar det av till johanna på fest
hon fyllde 20 så dom hade fixat ett suprise party..
va massa folk där.. kul kul.

i bilen på väg dit satt jag milena o fredrik bak ..
helt plötsligt fick fredrik för sig att han skulle sitta i mitten..
så han trängde sig förbi mig o precis när han satt sig vräker han ur sig
"mäh varför sitter jag i mitten för?! " hahah...

efter suprise partyt blev det irish där träffade vi tobbe o hasse..
sen drog vi på stadshuset .. o då blev de tomt..
kommer inte i håg mycket från kvällen bara små delar av den ..

på söndagen va jag död..
nettan sa åt mig att jag skulle ta en pause från de hårda arbetet så jag skulle bli människa..
sen när jag kom hem från jobbet somnade jag i soffan o vaknade av att erik plingade på dörren..
blev typ 3 filmer, somnade till o från.. sorry!




     


 http://www.youtube.com/watch?v=QfU-4Y4_akY


puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0