futurama

sjukt bra .. 
Dr.zoidberg  är så himla söt..



i går hände inte så jätte mycket..
började kl ett eftersom jag sov över i ons.
jäkligt pinit..
va helt död hela dagen o sen när jag kom hem vart man pigg..
fanny är bäst .. fick åka med hon till jobbet så jag bara blev försenad en timme..
TACK TACK TACK..!!

sen efter en mycket bra dag kom fanny in kvart i 7 för att hämta mig ( i går alltså)
väldigt skönt.. börja hata att åka buss..

kom hem till mig o väntade på att fredrik skulle komma .
vi skulle kolla på skins 2
men såklart när det gäller mina grejer så funkar dom inte!!

sen vid halv 12 kanske lämnade dom mig ..
men ingen sömnro alls..

pratade med erik på msn o han tyckte vi skulle ta en sväng på staden
så det blev så.. sen film..
kl. va väl runt 5 när jag kunde somna.. fan

i dag blir det bolaget o sen lite skins..
micke skall ha party..får se om jag dricker..
jobb på lördag.


fick ett vykort av milena i dag oxå..
på ett jätte stort torn med massa olika färger sjukt fint..'
blev så glad när jag vaknade o såg de..
hon verkar ha det bra  =)

hipp hipp

http://www.youtube.com/watch?v=NjhiP7GN6JY

kolla på popcornmannen oxå..


puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0