beatlejucie

igår jobbade jag till 7..
hade sjukt tråkigt på vägen hem..
så ringer milena (Dr. evil) med en räddning " vi är bjuden till fastén på fest.. "
då va det bara att snabba att fixa sig ..
det blev en köng kväll =D

va en trollsnubbe där..
han va helt sjuk.. jag bara satt o gapade
han visade ett kort o sen skulle han gissa vilket kort de va ..
men han visade fel kort..
men sen när man kollade högre upp på hans arm kunde man se ett tunt märke av symbolen som va på de rätta kortet..
aaa..
trollade bort vindruvor o pengar..
han rev sönder en 100 lapp sen helt plötsligt va den hel igen..
alltså de va stört att se..
sen skulle vi andra lära oss o några hade lite tallang..
jag hoppas det inte blir fläckar på väggen av alla vindruvor som dom kastade bakom ryggen.. =P

vi gick ner på oskar vid halv 12, 12 nått.
va mycket roligt..
bara de att jag kände mig minst i världen när jag skulle beställa i baren..
har aldrig haft nått problem med min lägnd men i går va de ju pinsamt..
tror de va tidsplanering på när korta o långa skulle beställa o jag kom fel..
träffade erik, tomas o johan där oxå..
johan hade rakat skallen..
jag trodde han skulle få jätte stort huvud men de va normalt..
han va fin i de.. =)


sen bar det av till stadshuset.. fast de va 40+
man fick ju några blickar när vi kom in men inte så konstigt när man ser ut att gå i 9an..
vi hamnade vid ett bort o satt där o skrattade tills dom stängde..

subway är godast!!..
synd bara att det stinker hela lägenheten av de nu..


min bror magnus va oxå ut i går..
han hade vare på olles hela kvällen o när han skulle gå ringde han på dom som skulle hämta han..
"kom till max"
sen efter ett tag hade han kvicknat till o märkte till sin förvåning att han va i granloholm..
hur i helveta hamnade han där..
han sa att han va gra** orolig för sig själv..
me to brother, me to..

det blir kanske lite bilder senare min kamera är cp..

puss hej.

♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0