ny klippta..

nu är monstrens tassar nyklippt o slö..
dom tycker verkligen inte om de..
skriker så grannarna lä tro att jag ha ihjäl dom..

i dag på jobbet va det en kille som frågade om det va ett arbetskrav att vara söt.. haha..
han hade aldrig sett två så fina tjejer på samma jobb nån gång,,
svensk va han oxå =P
o precis efter kom en dam o frågade o hon fick reklamera ett par skor..
hon sa att vi va den bästa skobutiken i hela sundsvall..
en mycket bra dag på jobbet alltså..

mmmnä nu skall jag kolla på lyxfälln så man inte hämnar längre ner i träsket..

puss.

bjuder på lite bilder från när jag o josse va på picknick..

     

     

måste bara visa en klänning oxå som jag såå mycket vill ha..
men känns lite onödigt att köpa den bara för en kväll...



http://www.youtube.com/watch?v=mj5LE13vgS8&feature=related



hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0