a new size..

japp då har man skaffat sig en ny size på örat..
lite tärt bara .. 
han som sålde dom till mig sa att jag kunde ha gått upp en till storlek..
dom bara slank in..
men men vänta en månad till så kanske man kan hoppa över en då ist.. =P

har köpt massa paket till mamma i dag .. hon fyller nämligen år..

GGGRRRAAATTTTTTTIIISSS
..

det har varit en mycket lyckad helg..
har inga bilder bara min kamera är knäpp =´(

ni får hålla koll på milenas sida hon kanske lägger upp några
http://miladaniela.blogg.se/

fick en armband av erik i går ..
va jätte fint.. han hade plockat ihop de själv på de dära stället vi MQ
sååå gulligt..

hmmmm.. nu väntar jag på att pappa skall komma o hämta mig..
världens bästa pappa!!

jag skall äta tacopaj i dag som mamma skall göra ..muumma
va ett tag sen man åt nått som ens kallades tacos..
senart va väl hos milenas lotta..

nä skall man a  göra sig klar kanske så han slipper vänta..
man vet ju hur killar är..

miss you my angel..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0