sitter på eriks nya dator..

japp då har min grabb skaffat sig en ny super fin dator..
han har inte kunnat sova på 2 dagar..hah gull unge.
mm men nu funderar jag på att sälja min dator o köpa en ny,,'
såg världens finaste på media markt i dag .. FAN OXÅ!!

det va lite tärt att han fick vänta i typ 4 timmar oxå på att få den ..
den skulle instaleras o så, så han  fick väntapå mitt jobb..

har väl inte hänt så mycket mera..

jag såg the ruins i går.
några ungdomar som skulle utforska några ruiner i mexico ..
oxå hände de massa grejer med några växter.. '
tror det är mode med att göra filmer med växter nu, slutet av 2008.
töntigt!

se inte den.. iaf inte betala för att se den..!!

japp japp..

hej då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0