oooooo...

japp då har man satt i ännu en ny stl. i örat..
börja arta sig.. redan uppe i tre.. bara en fyra stl. kvar då =P

i helgen har det varit mysigt.
milena fyllde ju i fredags sådå va jag där o åt och sen kom massa folk..
sen på lördagen kom angel o milena i angels bil o hämtade mig..
då bar det i väg till birsta.. tärt att man är pank bara!! MORR!!!!

efter birsta åkte vi till fränsta (hem till angel) o lagade mat..
vi va vrålhungrig..
blev kyckling o båtpotatis mumma!!

vi va barnvakt till kims plutt..
så vi kollade på tingeling fast jag tror vi ville se med mer ä hon ;P
blev en sen natt o tidig söndagsmorgon..
milena skulle jobba vid 8 så vi åkte 7.. stackarn fick bara sova 3 timmar..
men pigg o fräsch såg hon ut andå..

blev en lugn söndag..
såg på bio med mamma, pappa o erik.. arn
synd att han dog på slutet..

sen åkte jag till syster o åt.. fan va jag längter efter barn!!
min systers ungar är så otroligt glada..
vi åt blåbärspaj o minstingen hade blåbär hela han .. o då menar jag hela!
gullungar!!

nä hej så länge..



nej förresten jag har inge  pengar på mobilen så ni vet..
bajs men sant!!

puss..



http://www.youtube.com/watch?v=8YvKt1pPCCg&feature=related




Kommentarer
Postat av: carro

Jag vill se dina töjningar i öronen!! :D

2008-11-14 @ 23:27:49
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0